blomba

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Maria Blomberg - 6 mars 2011 20:45

Jag har äntligen hittat duschen!!! Den låg en dörr bort... hahaha, fast den låg åt fel håll, den låg liksom längre in i korridoren, hehe..


Så nu skall jag bara se klart sista avsnittet av bertenderskolan som jag har plöjt igenom igår och idag när jag bara har suttit på mitt rum och inte vågar gjort annat :P Sen skall jag duscha och fy vad skönt det skall bli :D

Jag har dessutom pratat med tjejen som typ sitter i resetionen på BarAkademin och vi skall mötas här i morgon på boendet och så skall hon visa mig vägen till skolan, så nu är jag mycket längnare och ser sjukt mycket fram enmot morgon dagen, skall bli så sjukt kul att äntligen komma igång med det här :d JIPPI!!!


JAG SKALL  BLI DEN GRYMMASTE/SNYGGASTE/BÄSTASTE BARTENDERN I VÄRLDEN, WOOOHOOOO!!! hehehe ;)

Av Maria Blomberg - 6 mars 2011 19:04

Jag har fortfarande inte vågat fråga vart dusch satan ligger.. Så innan jag drog ner till t-centralen idag och träffade Tuva en liten stund innan hon åkte hem till ön igen så fick jag ta en raggar dusch i handfatet, men jag känner verkligen att jag måste få ta en klok dusch innan skolstart imorn. Det är en massa folk ute i allrummet, men fatta vilken mupp jag kommer att verka som om jag går ut där nu och frågar vart duschen ligger, och jag har även skickat yttligare ett mess till hon tjejen jag skulle kontakt när jag kom hit, men hon vägrar att svara, hon måste nog tycka att jag är en dum, korkad ö-bo.. hahaha

Vet inte rikigt hur jag skall lösa detta problem, får väl kanske ta mod till mig att fråga någon nästa gång jag går ut och röker :D


Skönt iaf att komma ut en stund och se folk och träffa Tuva. Trodde att jag skulle ha svårare att hitta, men det går som en dans, än så länge iaf... haha


Naj nu skall jag ta och fortsätta att plöja igenom gamla tv-serier på nätet..


Chio så läng!

Av Maria Blomberg - 6 mars 2011 14:03

Shit alltså, det känns typ som att sitta på häktet, tror jag iaf. Min enda fördel är att jag har data och får gå ut och röka när jag vill, men jag vågar typ inte ens gå ut och röka, för då måste jag går igenom allrummet, och där sitter det alltid folk. Jag trodde verkligen att jag var så här blyg som det visar sig att jag är, det måste ha kommit med åldern ;)

Jag vet inte ens vart duschen finns, om jag har någon speciell hylla i kylen, så än så länge har jag bara köpt grejer som jag kan ha och käka på rummet, dom andra som bor här måste ju tycka att jag är störd ella någe, haha.. ;P


Jaja jag får väl försöka få tag på tjejen igen som egentligen skulle ha hjälpt mig igår redan, så att jag kan få duscha, och sen skall jag till t-centralen och träffa Tuva ett tag :D


chio!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards