blomba

Alla inlägg under juni 2011

Av Maria Blomberg - 8 juni 2011 15:01

... för hundra år sedan, när Maria Blomberg bloggade rätt mycket, men sen skaffade hon sig ett annat liv, men vänner och sprit, så då glömde hon bort sin lilla blogg (kan även ha varit för att hennes data var trasig också, i och för sig). Men nu är hon tillbaka, är tanken iaf.

Hon satt på "läsrummet" en dag och bläddrade i sin nya solo tidning och hittade ett litet tips som hon tyckte var smart och tänkte att detta måste hon ju bara dela med sig av, och vart brukade hon göra det förut, jo på bloggen, och så kom vi hit :)

okej jag skall ge mig, det där var inte ens kul.. men sant. Tipset är iaf om hur man kan göra "onsynliga situps" som jag tyckte var jävligt coolt, och som kan behövas när man inte tycker det är kul/orkar/hinner gå på gymmet så mycket som man vill. Det går ut på att först andas man normalt sedan drar man in magen mot ryggenraden, håller kvar där och räknar till tio, sjukt simpelt ju, och det skall tydligen vara bättre än vanliga situps. Jag skall faktiskt testa det på bussen ut till mamma nu :) och rump-träning kan man utföra genom att man går runt/sitter/står/ligger och kniper med rumpan, till slut blir det en vane sak :P ett plus i kanten är också att när man gör det här tränar man samtidigt knipmusklerna och det leder till skönare orgasm. Gud va bra va :D


ha en fortsatt trevlig dag nu, så hoppas jag att jag dyker upp här snart igen :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards