blomba

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Äntligen Fredag!!

Av Maria Blomberg - 11 mars 2011 17:59

yeees! Äntligen helg, fast det blir inte så jätte mycket vila för huvudet ändå, måste lära mig 45 nya drinkar till på torsdag, fast dessa drinkar är rätt lika sig, så det kommer nog kanske gå rätt bra ändå.

Gjorde prov idag, fick 96% procent på det skriv delen, och liknande i baren, vilket jag tycker är rätt bra eftersom jag var sjukt osäker innan. Men som sagt ingen vila, fast ikv tar jag nog rast från pluggandet och åker till nynäs gängster och leker lite cool ;) hehe eller något liknande :P

fast innan det, plugg och dusch!


vi höres!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Blomberg - 16 januari 2012 14:34


Här var ett tag sedan man var!! Fast det blir inget skrivat nu inte, men jag komma tillbaka när jag har någon ny fundering att skriva av mig!   Tjhaoo!     Ågglan o hamstern, miss it!! (jag och min förra sambo) ...

Av Maria Blomberg - 21 september 2011 23:47


Naj då, det var inte igår man var här inne, men som sist så har man ju lite annat att göra än att sitta framför en data på sommaren när man kan vara ut och ha kul och jobba eller likande. Men nu är det höst igen och allt roligt försvinner, så nu är m...

Av Maria Blomberg - 8 juni 2011 15:01

... för hundra år sedan, när Maria Blomberg bloggade rätt mycket, men sen skaffade hon sig ett annat liv, men vänner och sprit, så då glömde hon bort sin lilla blogg (kan även ha varit för att hennes data var trasig också, i och för sig). Men nu är h...

Av Maria Blomberg - 7 april 2011 14:02

heheh vet inte riktigt vad som slog slint i mitt huvud, men i början av veckan så la jag in en intresse anmälan om att göra 90-dagars lumpen på gotland, eller i sthlm till hösten! Är jag inte riktigt klok eller? jaja jag får se det som en rolig grej ...

Av Maria Blomberg - 5 april 2011 13:54

jag har haft för mycket att stå i den sista tiden, men skolan och allt, så bloggen har inte kommit högst på min prio-lista. Men nu är jag hemma igen iaf och har klarat av kursen :D såklart! men gud vad jobbigt det var, fast riktigt värt de, har haft ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards