blomba

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Maria Blomberg - 2 mars 2011 21:30

Jag vet att de senaste inläggen har handlat om min hund och om att jag håller på att göra mig redo för the-big-town, men det skall nog bli sista gången nu :P Maysen har åkte hem till mamma nu, och det är sjukt tomt här, 5 min efter mamma hade hämtat henne så tittade jag mig runt omkring och undra vart hunden va, och när jag väl kom på vart hon var så blev jag nästan ledsen, kändes så tomt och övergivet :P hehe


Jag har även köpt en ny väska, eller ret teoretiskt sätt haar jag köpt en halv väska, mamma betalar halva :D den är verkligen JÄTTE stor, tror att jag får plats i den :P

Men nog tjatat nu...


... jag har tänkt på en annan sak. Eftersom jag bara har tv 1, 2 och 4 så blir det väldigt mycket nyhets tittande/lyssnande, vilket kanske är bra, men jag får krupp på de, för allra helst dagar som jag är hemma hela dan så hinner jag med att se rätt många nyhetssändningar... Och jag säger att Jag tjatar, då är det verkligen ingeting mot vad dom gör, samma samma samma prat på varje sändning, men vissa nyheter tjatar dom om flera dagar i rad. När jag är 80 år gammal kommer jag att kunna berätta för mina barnbarn om vad som hände i början år 2011, jag blir verkligen hhjärntvättad..

Så skaffa mig ett liv kanske är något, vad säg som att gå ner på krogen och ta ett glas vitt nu när det ändå är lill lördag och allt :D


  

Hörde jag skål?!

Av Maria Blomberg - 2 mars 2011 09:22

Sista dagen med vovvsen idag, kommer kännas sjukt tomt när hon inte är här, hon är inte särskilt stor, men hon tar då plats iaf, fast det skall bli skönt att vila mina behinnor, har blivit många långa promenader dom här dagarna.

      

Min underbara ängel <3

 

Jag sitter fortfarande och klurar på hur jag skall lyckas få med mig allt jag behöver till sthlm, en hockeytrunk hade verkligen varit behövligt, eftersom jag måste ha med mig täckte och kudde själv. Men jag börjar bli riktigt taggad, skall bli sjukt kul, hoppas jag! Men om det finns någon som har lust att vara min guide så är ni varmt välkomna att höra av er, är inte allt för van att befinna mig i sthlm ;)

            

Lite bilder från igår!


Nu skall jag hoppa i duschen, och sedan ge mig in i en dag som kommer att innehålla mycket!

Ha en super dag nu alla där ute!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards