blomba

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Maria Blomberg - 3 mars 2011 20:24

Nu får det vara slut på detta, måste ju faktiskt visa att jag är 18 år, så därför skall jag gå ner till Munken där det är jazzklubb ikväll, hahaha, naj men jag får väl hänga i venylen eller i garderoben och yra lite med kollegorna.


Skulle juha städat idag, men så vart det inte, frå göra  det imorgon natt eftersom jag hade tänkt att dygn, så att jag verkligen hinner med båten på lördag, annars kommer jag ju att försova mig :)


So long!

Av Maria Blomberg - 3 mars 2011 14:30

Borde egentligen ta och städa lägenheten, men det är ju så sjukt tråkigt, jag har iförsi bara 18kvadrat att städa, men iaf.

Så ist för att städa tänkte jag att jag skall dela med mig av lite bilder från helgens fest på Etage som jag och min kompanjon Palle fixade, vi skall nog försöka oss på att göra en till fest, trotts att vi är i sthlm båda två, för det är ju så förbaskat kul att ordna fester åt folk och se hur trevigt dom har det. Så jag hoppas att ni dyker upp nästa gång :)


  

Våra kära grymma bartenders :D

 

  

Här är tom vakten med på fetsen :P

 

 

Våra grymma Djs Erik Roos och G-man :)

 

 

Partyprissar..!

 

 

Partypinglor..!

 

  

"Ge mig en öl.."

 

  

Party all night long on Night on Etage!!!

 

See you next time! over and out!

Av Maria Blomberg - 3 mars 2011 00:09

Vart inget Masters besök ikväll, vart för trött, så det blev ett litet glas vitt hemma (av vad som fanns kvar från efterfesten i lördags :P), en liten skål ostbågar också, att dom aldrig tar slut, jag har ju ändå delar nästanhalva påsen med Maya, jag kommer ju snart att bli tjock ;)

 

Av hemma kvällen kom något gott iaf, nästan färdig packad, tror jag, förutom saker som jag måste ha innan jag åker.. Fan jag vill åka nu, NU på en gång, komma fram till något nytt, ett nytt äventyr att sätta naglarna i.. Men jag får väl vänta, denna tråkiga eviga väntan..

Och så får jag se om jag får sällskap här ikväll, det hade ju vart trevligt :)

 

Natti Natti

// The One And Only Maria Ronniesdotter Blomberg

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards