blomba

Alla inlägg under februari 2011

Av Maria Blomberg - 13 februari 2011 14:50

Ja men hej dåra och välkommen till min blogg.


här komma du att kunna läsa lite om min vardag (men inte ett inlägg som det står: idag har jag gått på stan med min bf, och sen kom jag hem,och sen har jag duschat och nu skall jag sova, natti natti) utan mer om något roligt som har hämt, en dusskiution med något. Ni lär ju få läsa om alla dryga människor som jag träffar på mitt jobb, och lite andra funderingar som jag har :)


Inte vet jag hur man startar en blogg på bästa sätt, men här komma iaf ett snabbt ihop raffs av bilder som jag har tagit på en FotoA kurs i skolan. Enjoy!


 

smash

 

"ännu vet ingen hur gammal en Volkwagn kan bli"

 

"som en boll..."

 

sthlm in action

 

"du kan få min gammla cykel när jag dör"

 

sthlm vs sweden

 

me self i gamla stan

 

Andy Warhold vs Marliyn Monroe

  

fotoduell på fotografiska..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards