blomba

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Maria Blomberg - 17 februari 2011 12:15

Jag tror jag är en mästare på att försova mig, hade det funnits en VM tävling i att försova sig mycket så skulle jag lätt ha en pallplats i den tävlingen. Det roligaste med idag var att jag somna igår vid halv två, två, vaknade igen vid halv fyra och kunde inte somna om, så jag låg och såg på film och läste fram till klockan sex, då tänkte jag att jag skulle kliva upp om en liten stund, trotts att jag hade sovmorgon för en gång skulle, men naj, vad gör jag? Jo jag somnar om! och vaknar inte av larmet jag hade ställt, så jag vaknar tio min innan sista bussen gick, grattis till mig väl.

Det här är ju inte första gången jag försover mig om man säger så, kanske borde ta och verkligen göra någonting åt de..! Det finns ju tabletter så att man somnar in (vilket jag kanske också hade behövt så att jag inte är så trött på morgonen av för få timmars sömn) men min tanke var iaf att det kunde ju finnas tabletter som gör att men vaknar efter ett visst antal timmars sömn! Jag hade vart överlycklig om det fanns.


Eller finns det några andra bra tips kanske, jag lovar att jag har testat mycket, byta larmsignal, lagt mobilen långt bort så att jag verkligen måste gå upp ur sängen, haft en tekokare bervid sängen så att jag drack te det första jag gjorde, har folk som ringer till mig, men nu klickar jag dom typ utan att vara medveten om de, så storma mig gärna med era tips, jag är villig att testa allt nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards