blomba

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Maria Blomberg - 28 februari 2011 17:54

... och tuva, den lilla jäveln åke till gbg idag, och visst gör inte det så mycket, fast jag hinna åka till sthlm innan hon kommer tillbaka, och när jag komma tillbaka åker hon till uppsala, så vi kommer att vara ifrån varann i två evighets långa månader, vet inte riktigt hur vi skall klara detta efter att ha umgåtts med varann varje dag i två månader, det kommer kännas väldigt väldigt konstigt. Jag kommer ju få aneroxia för den delen också, för jag delar mitt kylskåp med henne, hmm....

jaja vi får väl klara oss, och vilken tur att jag har min älskade lilla hund här inne hos mig iaf så att jag inte blir helt ensam :) och sen lär jag ju typ börja packa imorgon för att inte glömma något ;P


             

Finaste Maya <3                          The capten allways know

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards