blomba

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Maria Blomberg - 5 april 2011 13:54

jag har haft för mycket att stå i den sista tiden, men skolan och allt, så bloggen har inte kommit högst på min prio-lista. Men nu är jag hemma igen iaf och har klarat av kursen :D såklart! men gud vad jobbigt det var, fast riktigt värt de, har haft en super månad kan jag lätt säga :D


Bloggen kommer nog tyvärr att vara rätt tom ett tag till framöver, för jag skall lämna in min data på servic, eftersom att den dör efter ett typ en halvtimme, riktigt störigt.


Men som sagt är hemma, klarat barskolan, skall plugga järnet nu här hemma så att  jag går ut skolan i vår med fullständiga betyg. Börjar min praktik på 50 kvadrat imorgon och skall jobba på helgerna, mycket att gör som ni förstår, skall även börja träna eftersom att jag tydligen skall vara med i vårruset i juni (kanske inte bara därför jag skall börja träna, behöver verkligen det också), men hoppas att ni kommer tillbaka till min blogg när jag får tillbaka min data.


ha det gött så länge!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards